tisdag 13 september 2011

plan A B C

3 hållbara idéer.

A. Inspelat (på något sätt) möte med minst 2 personer som talar om makt och motstånd.

B.  porträtt på världens västa kvinnliga-brottslingar. (notera icke normen dvs prefixet kvinnliga)

http://www.fulldhamaal.com/wp-content/uploads/2009/08/themansonfamilywomen.jpg Manson familjen


C. Anonyma rasistiska-sexistiska- kränkande kommentarer på nätet. Som jag fogar in i ett klippdock sammanhang.

Har korkat nog hyrt ut min ateljé på söndag måndag och tisdagar. Nu sitter jag lite i skiten för det. Men jag ska förarbeta idag istället. Köpt en portabel OH projektor för 4.000! Köpa köpa liksom som jag brukar.

min OH PrOjeKtOr

Ska även ta kontakt med de som jag hoppas vill vara med och prata makt....

Märker att jag har en förkärlek för brott och brottslingars historier. Det i sej har ju med makt att göra.
lala la lala la!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar