onsdag 2 november 2011

19 november

Den 19.11 ska vi samlas på HDK för filmningen av MAKT och motstånd. Nu clearat och kart med samtliga inblandade. Det känns spännande!
Fick mycket BRA funderingsbara inlägg på handledningen sist! Det var som det "tog" sig, liksom att elden började ta fart i oss alla inblandade. 
De som ska vara med och bli filmade har nu fått instruktioner om klädsel och jag kommer att be dem om att utföra en "uppgift" på plats innan vi sätter igång själva snacket. jag ska stå för fikat de samlas kring. jag kommer också att få hjälp av en kille med den tekniska biten. jag har aldrig riggat ljud på det här sättet innan. Det är ju super viktigt att ljudet blir bra och det är ju den rörliga bilden ömma tå...
behöver tänka igenom lite till och finslipa. Jag tror jag ska skriva ner ett "performance/video schema" en detaljerad lista så att inget glöms bort. jag har gjord så innan och det är en bra metod så man får koll när det väl händer.
kort inlägg måste springa iväg nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar