söndag 20 november 2011

svettigt nervöst och energislukande


Så filmade jag samtalen och en liten workshop.1 tim och 25 min på minneskortet
Lyssnat på externa ljudet. Lite svagt... Hoppas kunna titta på materialet nästa helg. Det är första gången jag jobbar med 2 externa ljuskällor och 2 kameror. Spännande att inte riktigt veta och att lära nytt. Konvertera data videofiler tex. Behöver förmodligen uppgradera mitt gamla final cut express också. Köpa det senaste funkar varken på jobb datorn eller den gamla hemdatorn. Synd!
Frågeställningarna sim diskuterades var:
Kan normalitet användas som makt?
Hur gör du i så fall motstånd mot makten?
De medverkande fick också skriva ett annat ord för makt med färg på A4 papper och sätta upp på väggen. Jag filmade det och de fick svara på varför de skrivit vad de skrivit. Det var uppstarten.

 Anders Karin och Vida 11-11-19 HDK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar