tisdag 15 november 2011

Checklista 19.11 utkast 1


Nu har jag gjort en checklista. På fredag ska jag fixa med allt så det bara är att köra på lördag

Alla som blir filmade  ska ha svarta kläder på sej

Teknik:
Jag har en canon DV kamera med stativ och mygga/ extra kamera mikrofon.
Stativet kablar hämtas från atelje´n
Kolla batterier i dessa

jag behöver en videokamera till-
andrers B

LJUDET VIKTIGT!

Jag står för filmningen själv.

På Platsen:
3 fåtöljer ska flyttas till 505
2 bord ska flyttas till 505
1  av dessa bord från BVK kontoret

Kaffe/te
Mackor
Vatten/ramlösa/juice

Svart flytande färg
3 penslar
Häftstift till väggen
vatten behållare
A4 papper

Filma 1
Här vill jag ha lite maktmotstånd i framförandet
börjar med
varsitt ord för Makt
skriv en bokstav på varje papper
sätt upp ett ord i taget
BRYT TACK
Ta fram fika
Ställa i ordning fåtöljerna mm
med orden i bakgrunden
Filma 2
Sittandes på plats
Du har skrivit ordet :::::::::
Varför?
Person 1
2
3
Ta upp
Hur kan man tolka normalitet som makt?
hur gör du i så fall motstånd mot makten?
Vilken inverkar har motstånd?

Fixa /köp innan
Kaffe/te
Mackor ost
Vatten/ramlösa/juice

Svart flytande färg
3 penslar
Häftstift till väggen

vatten behållare
A4 papper


DV band
minneskort 16  gb
myggor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar