tisdag 3 januari 2012

flyter på äntligen

När man har ett sånt fett stopp som jag haft är det underbart att få flyt. Igår klippte jag i det bra ljudet och försökte hitta ord och korta meningar som säjer något om makt relationerna jag tittat på tidigare. Givetvis blev det fel och jag råkade slänga delar jag redan klippt ut. Lätt hänt eftersom timeline är så svår att få koll på i en 13 tum skärm. Men det känns mest som en baggis iförhållande till hur sakernas tillstånd var alldeles nyss.
Med hjälp av frät bilderna- Jag kallar dem så eftersom de är så vit utfrätta- tror jag mig kunna få ett ganska varierat bildmaterial. Tror också att jag landar i EN film.

Har tittat igenom vad jag skrivit hittills på bloggen. Det är super att se hur jag tänkt och att på så sätt få hjälp med att komma ihåg gur jag tänkte och var jag befann mej och vilket fokus jag hade just då.

Tack A för att du ringde och gav support när jag lagt ut förra filmsnutten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar